شهاب میررفیعی

  • ۰
  • ۰

مادری با دخترش اومده بود 

مادر باصدایی که پر از التماس بود 

گفت:خانم دکتر موهای دخترم سفید شده ..باید چیکارکنم ؟!

اون فقط 18سالشه.......

حرف اخر مادر مثل پتک خورد توسرم 

اون فقط 18سالشه....

گذشته جلوی چشمام ظاهرشد

یاد18سالگی های خودم افتادم  

که رفت و تنهام گذاشت 

یک ماه بعد دیدمش 

بهش گفتم:موهام سفید شده 

نگام کرد 

گفتم:میدونی چرا؟

گفت:نه...

گفتم:علتش تویی..علتش رفتنت نیست 

علتش فقط تویی

خنده ای از روی تمسخر کرد و رفت

داشتم رفتنشو تو ذهنم تداعی میکردم که 

با صدای زن برگشتم 

به دختر نگاه کردم 

چشمانش عجیب آشناست


  • ۹۵/۰۹/۱۰
  • محمد زز

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی